FRÅGOR/SVAR

Mamma och jag betsällde en jacka förut. Då tänkte jag att jag kunde blogga ifrån datorn. När jag loggar in ser jag att jag fått 2 frågor. Jag tänker självklart svara på dem! (dock tänkte jag göra sådär snyggt att print screena bilderna och ladda upp dem men vår dator vill ainte arbeta med paint idag så jag fick göra såhär ist).

F:vad äre du helst vill jobba med som du inte fick? :(

S:Jag har alltid gillar djur och velat sedan 7:an jobba med dem. Dock är jag allergisk så det funkar inte. Då för några veckor sedan fick jag ideen att eftersom jag gillar att baka osv tänkte jag bagare/konditor. Dock har jag astma, pollenallergi(bland annat) och så sjukt spruckna händer på vinter så det avrådde dom mig ifrån. Ganska surt om jag får säga så.

 F:hittade inte va det va? berätta ? ;)

S: Box-ya är en kombination mellan kondition, styrka och boxning. Man lindar händerna, gör en uppvärmining och sedan kör man lite övningar. Boxningen är mest raka slag, slag från sidan och slag som går uppot. Man jobbar två och två. En har boxningshandska och en har splittar (som jag kallar dem, har faktiskt ingen aning om vad de heter men de är runda). Man tränar allt från kondition till kordination. Brukar sluta med att jag har tröningsvärk efter varje gång. Ett superjobbigt men superkul sätt att träna på!


Kommentarer
Postat av: Moa

vart tränar du? ;)

2012-09-29 @ 19:07:21
URL: http://moaskytte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0