God kväll

Ska snart sova. Tänkte bara skriva av mig lite först om vad som har hänt idag.

Skolan idag gick snabbt. Det snöade så livet blev lite enklare. När jag kom hem tig jag lite foton, spelade lite gitarr och kollade på "Top model". Sen skulle jag egentligen ut och springa men det blev så mörkt så jag strunta i det. Istället tog jag mig ett varmt bad.
Sedan kom Clara. Vi skulle fixa en cd till gymmet i skolan. Något gick dock snett och alla förutom en låt funka inte. Så vi gjorde en spotify lista ist.
Sen har jag sätt på något på mina naglar. Det blev snyggt men är nog av redan imorgon. Jag har även kollat ett avsnitt desperate housewives.

Känner att det här inte blev något strukturer inlägg men var bara tvungen att skriva nått.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0