SATURDAY

Vi fick varken  med oss ilägg eller nya hörlurar hem förut. Det blev lite kaosat men men. Jag fick iaf med mig ett nytt iphone skal eftersom jag gjorde sönder mitt andra igår. Super snyggt. Jag visar upp det senare/imorgon beror på om jag får en bra bild.

Annars när vi kom hem från stan körde jag först en powernap på ca en halvtimme, kollade lite bloggar,instagram och sedan powernapade jag i 2 timmar till. Det behövde jag tror jag. Jag är helt igentäppt i näsan, det kitlar i halsen och gör ont också. Jag var också ganska sleten sen igår tror jag.

Ikväll är det bara pappa och jag hemma så jag gissar på att det blir hockey för hans del. Jag däremot ska nog spela sims eller något liknande och äta onyttiga saker. Men just nu sitter jag och inväntar hamburgare. Ha en trevlig lördags kväll.



Knäppte några bilder för ett tag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0