Konfirmation

Jag tror inte att någon har missat att våran egna Loreen vann esc igår. Stort grattis!

Idag gick bag upp halv nio. Vid tio skulle jag vara i fagerås hallen på konfirmation. Mådde inte så bra men gick ändå. När jag kom hem mådde jag ganska dåligt men jag åt lite glass och mot min vilja och med hjälp av pappa skrev jag min teknikt uppgift. Tog nog ca 2 timmar.

Sen runt fyra mådde jag lite bättre och la mig ute i solen. Fick ingen färg med det kändes gött. Efter det tog jag mig en dusch och sen chilla jag resten av kväll. Jag får se om jag stannar hemma imorgon eller går till skolan. Näsan är tvärtäppt, jag har torrhosta, ont i halsen och ögonen kliar. Hatar pollen tider!

(jag är verkligen inte så brun som jag är på bilden, ville bara säga det. Skulle inte ha något emot att va så brun iaf!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0