ZUMBA

Ska göra ett litet snabbt inlägg. Förut i skolan var det helt okej. Fick C på tyska inlämning, C+ på engelskan och lite sämre på matten. Är helt nöjd med allt utom matten, men vad gör det om 100 år? Dock känns det som jag blivit sämmre på matte men det kan ha något med att jag inte tycker det är lika kul längre. Har alltid varit intresserad av det osv. Men när jag kom upp i högstadiet förvann det nästan. Jag vet inte om det har och göra med att vår lärare är så dry(nämner inget namn) eller att man började jämföra sig med varanda, mer än vanligt eller att det bara sa hejdå till mig. Men men.
Efterskolan begav jag och Maja oss till yogan och hjälpte till på barn yogan och jag var med på ungdoms yogan. Helt okej. Sen efter det drog jag med mamma, Elin och Jonna på en zumba pass. Faktiskt väldigt roligt. Nej nu ska jag snart packa iordning min gympa väska och sedan göra iordning mig. Men jag måste bara sabbt berätta om en super rolig sak!

Sotaren var här förut vilket betydde att farmor varit här. Hon hade inte bara tagit med sig bullar och en låda kärleksmums utan pappas gamla dagbok. Jag satte näsan rätt i den när jag kom hem och skrattade ganska mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0