Promenad

Har slöat mig i soffan nästan hela dagen. Fast dock var jag på ö&b med mamma en kortis. Det ledde till extrem rastlös het så först bakade jag och pappa en blåbärs paj. Sedan gick jag ut på en promenad med musiken i öronen runt halv sex. Kom hem 20 i sju och bestämde mig för att ta en kort joggning tur eftersom jag fortfarande var rastlös och sprang i ca 20, sen blev jag trött. Nu håller jag på att tvätta ansiktet och sedan ska jag ta en tidig kväll tror jag.

Har även börjat spåna skolavslutningsklänning och den här godingen är en av favoriterna.


Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Dax att skaffa röster du är med i Sommar ourfith tävlingen :D

2012-03-11 @ 22:56:17
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

Hejhej, allt bra med dig? :)

2012-03-11 @ 23:27:50
URL: http://dearlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0