OLGA

Jag avslutade min sista franska lektion med ett B på provet. Efter det gick jag på moln. Eller det gjorde de flesta tror jag. Nu är det inprincip sommarlov.

Jag och Tina bakade kladdkakemuffins efter skolan och kollade på lillabloggen videos på tv:n och sen ringde Olga. Då bestämde vi oss för att åka dit med några muffins, en Malaco påse och lite jordgubbar. Sedan satt vi ute på hennes balkong och prata i ca två timmar. Hennes, ja vad blir det, halv syster kanske satte sig vid oss också. Det bjöds på äppeljuice och toblerone. Jag ska även till henne på lördag innan jag ska på killingen och spela. Kommer bli lika mysigt.

Nu ska jag jag packa min gympa väska. Sista riktiga skoldagen imorgon. (den skoldagen kommer ju Dick vara hur slapp som helst typ!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0