Nya blogg.se

Ja vad tycker ni? Jag hade väntat mig det värsta. Men så farligt är det inte. Dock är jag väldigt förrvirrad men jag tror det blir bra. Jag älskar iaf att det inte krånglar när man vill ha bilderna i mitten och sedan skriva under.♥ Jag boggar ju ändå inte så ofta här utan ifrån min mobil. Anledningen är att min dator är så himla dryg. Sen har jag aldrig ork att föra över bilder.
 
Men jag har ingen alls tid att blogga just nu. Pappa zappa runt och då hittar vi en konsert på NRK med Justin Bieber när han var där. Så jag återkommer när man kan mobilblogga igen, det funkar ju inte!!!
 
2 från när Tina och jag fota på påsklovet? Jag tror att ni inte har sett dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0