LYSVIK

Jag var i stan med Tina igår och fick med mig ett par nya shorts med hög midja och en snygg bikini med amerikanska flaggan på från ginatricot. Jag är jätte nöjd. Testade även ett linne på hm som jag blev kär i men jag var osäker på om jag skulle använda det så jag avstod.
 
Just nu sitter jag och kollar på sommarkrysset. När alla dom där programen har börjat då vet man att det är sommar på riktigt!
 
Annars idag så har jag hunnit med massor! Mamma sprang in och väckte både mig och pappa halv nio bara för att säga att min bild var med i tidningen. Det finns en tävling i NWT som heter sommarbilden. Jag skickade in en bild på grannkatten Olga och kom men. Sjukt roligt!
Sen kunde jag inte somna om så jag gick upp och åt frukost och efter det följde jag med pappa på lite ärenden. Vi hämtade b.la ut biljetterna till GBG. Imorgon är det bara en vecka kvar!
Sen följde jag med mamma till stallet och kolla lite eftersom det är hopptävling denna helg. Tog en hel det bilder, men jag orkar inte lägga upp dom.
Sen åkte vi till ÖB och Ikea och sen landade vi hemma.
 
Snart ska jag nog börja små packa lite inför imorgon då jag och Tina åker upp till lysvik. Vi kommer ta en hel del bilder och ha det grymt.
 
Bilden jag skicka in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0