Love It

Åh, jag älskar verkligen vampire diaries(eller VPD som jag och Tina säger). Man vet aldrig vad som kommer hända. Man tror allt har blivit bra och sen kommer det ett helt annorlunda slut. Just nu längtar jag till nästa vecka. Har läst vad det avsnittet kommer handla om. Sen efter det är det slut på säsongen. Orkar inte vänta en hel sommar! Vill veta vad som kommer hända. Kommer hon välja mellan Stefan och Damond? Vad händer med Alaric?

Nu ska jag snart gå och tvätta ansiktet och göra iordning mig lite. Det är så träligt att göra det när man är trött.
Imorgon ska jag nog mest plugga och köpa godis.






Snyggast av de två bröderna är lungt Stefan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0