Lite nytt

Ja som ni ser har jag ändrat lite på bloggen. Bakrund och header. Kände att det andra var för lite sommar. Headern är dock bara tillfällig. Jag åker till lysvik med Tina nästa vecka och då kommer vi fota en hel del=en bättre header
 
Annars idag så har jag och Tina fotat. Sedan har jag även varit och klippt mig. Klippte av en bit. Tänkte visa imorgon. Nu ska jag snart gå och rensa jordgubbar. Det är bara mamma, jag och Elin hemma ikväll eftersom pappa är och fiskar och då tänkte vi ta lite jordgubbs mys.
 
Imorgon blir det sista träningen innan uppehållet men innan det ska jag åka båt på fryken men mina kära vänner. Eller iaf Tina, Olga och Clara (tror Clara skulle med iaf). Kommer bli grymt mysigt så nu hoppas jag på fint väder!
 
2 från idag. ÄLSKAR verkligen bilden på Tina! Gör inte ni det? 

Kommentarer
Postat av: olga

snygga brudar

Svar: Du är också grymt snygg!
Tilda.

2012-06-28 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0