LISEBERG

Idag har jag nästan inte gjort ett skit. Jag följde med mamma till morfar för att verkligen få något att göra. Sedan så var Tina här förut, hon kom efter sex. Vi kollade upp tider, priser m.m inför våran lisebergs resa som vi och några tjejer i klassen ska göra. Ska bli så jävla grymt roligt! Det är jag, Tina, Ida Hjalmarsson, Hanna Käld, Maja Fager och Linn Karlsson som ska åka. "Tjejgänget", dock minus Olga och Clara.
 
Imorgon så ska jag och Maja åka till Charlottenberg och shoppa! Ska bli roligt. Sedan på tisdag ska jag spela fotbolls match och sen vet jag inte hur veckan ser ut. Jag och Tina ska kanske åka upp till lysvik nästa vecka hade vi tänkt. Bara chilla där, fota och ha det mysigt! Sen så är det ju dags för liseberg och när vi kommer hem därifrån så ska jag till lysvik en vecka igen tror jag. Låter som jag har iaf lite att gör framöver.
Sen är det ju inte långt kvar tills jag ska till Danmark på fotbolls cup. Bara en månad idag!
Jag ska även till Stockholm i augusti med mami. Gå på grönan, skansen och även shoppa! Jag tror resten av min sommar kommer att bli grym. Jag ska ju även umgås med mina vänner och bara njuta.
 
Nej nu ska jag prata lite med pappa, sedan med Tina och sedan ska jag duscha innan jag sätter på en film.
 
Har ju inget att visa från idag så ni får 2 som jag tog i maj(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0