HÅLLER UT

Jag biter ihop och håller ut de sista dagarna. Imorgon är det övning inför skolavslutningen hela dagen. Hela dagen menas typ dock till kvart i tolv eller något liknande. Idag så städade vi skåpen och såg på 96:ornas skolshow. Den var rolig till och från men förra årets var nog bättre.

Sen på onsdag är det äntligen skolavslutning. Jag plockar med mig kameran och knäpper lite kort efteråt. Sedan så följer Linn med mig hem och vi går nog ner och ser på när 96;orna går ut, fixar iordning lite inför tjejkvällen och hittar på något skoj. Sedan på kvällen kommer nästan alla tjejer i våran lilla "grupp" hem till mig också grillar vi, pratar, skrattar osv innan vi beger oss till killingen och lyssnar på Top Cats. Det blir nog en riktigt rolig skolavslutning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0