GRYMT!

Igår hade jag bästa dagen på länge. Vi satte oss på tåget 5 i halv 7 och drog iväg till götet. I Trollhättan bytte vi till buss. När vi kom gick vi och letade efter ett café där vi kunde köpa mackor, men vi slutade på subway. Sen begav vi oss till LISEBERG! Där mötte vi upp Linn och började med Lisebergsbanan. Under dagen åkte vi kållerado, balder, kanonen, flumeride, hanghai, uppsvinget(inte jag då), radiobilarna, jukebox och atmosfear(inte jag och Linn). Vissa åkte vi flera gånger. Avslutade dagen gjorde vi på detta sätt. Jag, Hanna och Tina satsade 12 kr var på ett plopp hjul och kammar hem stjärnvinsten på tredje försöket! Såg även youngblood repetera. Vi fick stressa en hel del för att hinna med tåget hem. Men det var det värt! Älskar verkligen mina vänner. Dom är så himla roliga och förstående. Alla är med alla och ingen blir utanför. Därför älskar jag dom!


Kommentarer
Postat av: olga

Så fina ni är !! Det ser hur sjukt kul som helst jag önskar jag var där och Clara oxå:) saknar dig Babe! Älskar dig!

2012-07-11 @ 01:08:34
Postat av: Hanna :)

Åhh längtar tills vi ska ha en tjejkväll! :)

Svar: Ja, jag med!! :D
Tilda.

2012-07-12 @ 23:51:41
URL: http://www.hannastory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0