Ett tag sedan.

Senast jag bloggade var i fredags tror jag? Ett tidsinställt inlägg och aztec mönster.
Jag åkte ju till lysvik i torsdags och stannade tills söndag kväll. Det var jag, Elin och pappa som åkte. Vi har fiskat, åkt fyrhjuling så att lera sprutade upp på benen, käkat på glasscafé, gosat massor med Vitfot och Sotis och jag har även badat.
Badat skulle jag inte gjort. När jag kom hem märkte jag att jag börjat få ont i halsen, men det sket jag i. Jag la mig och kolla på DH. Är helt beroende av det. Mina nya favorit hemma fruar.
På måndag när jag vaknade hade jag ont i halsen och feber. Kul.
På tisdagen mådde jag rätt bra men jag tog det lungt och spelade kort med pappa och även resten av familjen.
 
Idag har jag varit i stan med mamma och Elin. Jag fick med mig tre par olika toppar. Från monki, bikbok och lager 157. Sen har jag varit och gått på höjda eftersom jag inte får springa. Jag har fortfarande ont i halsen. Det är typiskt att när man väl är på springhumör får man inte springa och sedan tvärt om.
 
Nu ska jag göra mig en skål popcorn och lägga mig i sängen med några avsnitt DH.
Från lysvik.
Kan bara säga att mobilappen inte funkar för tillfället. Vill verkligen uppdatera för er men jag orkar inte starta min dator hela tiden då den bara ska krångla och sega sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0