Bye bye christmas

Idag plockar vi bort julen i vårt hus. Eller inte granen dock, men allt annat. Ganska träligt eftersom mysfaktorn i huset försvinner lite. Men hade haft framme julpynt året runt hade det inte blivit mysigt runt jul, right? Idag tror jag iaf att jag ska ta det rätt chill. Har ingen lust med något. Men jag får se. Det ska snöa här ikväll så om det verkligen gör det så är det Tina jag ringer och hoppas på att vi beger oss ut. Jag älskar verkligen snö, inte kyla, men snö. Finns nog inget bättre. På vinter altså. Nej nu ska jag gå och leta efter pengar, jag har bestämt mig. Jag ska köpa en iphone.


Eftersom jag inte har några passande bilder får ni en sådär helt seriös bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0