Besviken

Äntligen lördag! Idag var min planer att åka in till stan och köpa en iphone. Men så blev det inte. Pappas jobbarkompis fru skulle köpa en i tisdags och då var de slut och kommer inte in förän om 3 veckor. SURT! Blev grymt besviken. Så nu får jag beställa en. Vi ska nog fixa det ikväll, så kanske dem kommer nästa vecka om jag har tur. Så istället för att dra in till stan så rev jag ut alla mina kläder och fixade iordning lite i mina låder. Fast det blev nog inte så bra när jag tänker efter. Elin och jag bakade även en rulltårta. Ja nu ska jag hitta på något. Kanske fota? Eller ta en promenad? Vi får se.


Eftersom jag saknar Tina blir det en superserriös bild på oss 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0