7. Ditt framtida bröllop

Antingen så skulle jag vilja ha ett strandbröllop. En fin strand, eller en gräs plätt framför en strand. En solig dag. En drömklänning och ett par dröm skor. Massor av blommor, mycket blåklint. En superfin håruppsättning eller superfin frissyr.



Eller så skulle jag vilja ha ett klassiskt lite mer vanligare bröllop. Fortfarande ska jag ha min drömklänning, eller mammas klänning. Massor av blommor och fortfarande mycket blåklint. Superfin frissyr. Sen skulle jag ha en sjukt rolig efterfest, eller vad man nu kallar det. SUPERSNYGG bröllops tårta är viktigt på båda alternativen

Nej, jag skulle inte ha ett rosa bröllop Det var bara den enda helt okeja bilden jag hitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0