we're soldiers

Nu ska jag nog bränna av ett eller två avsnitt elsas värld. Ska även försöka få tag i Maja. Såg på twitter att hon inte mådde så bra, undrar om hon orkar till imorgon. Trippen till stan idag blev lyckad! Fick med mig det jag behövde. Förutom ett iphone skal. En skinnjacka, en plånbok och faktiskt ett par blommiga harem (heter dom så)byxor. Plånboken och byxorna kosta 150 st och jackan 500. Helt värt! Imorgon efter att ha hjälpt till på yogan så åker antagligen jag och syster in till stan och ser på En gång i phuket. Är den bra?
Nej nu ska jag hämta isvatten och bränna av avsnitten. Hejdå!


Litet smakprov hur byxorna och jackan ser ut. Fick inte till någon bra bild men jämt så ni får se. På plånboken blev det en superdålig bild men den är iaf röd. Skitsnygg faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0