ROCKBJÖRNEN

Bloggappen har inte funkat så jag har inte bloggat. Igår klippte jag gräset. Varmt och jobbigt!

Idag efter skolan åkte jag hem, spela gitarr, åkte och handla, duscha och lagade mat. Mamma, pappa och Elin var på körskolekurs så jag bjöd hit Tina på mat. Först skulle jag göra pizza min de färdiga pizzadegarna var slut och jag hade inge jäst hemma så jag gjorde pasta sallad. Sen till efterrätt åt vi bulle i bulle. Gjorde även en fruktsallad eftersom vi inte visste hur bulle i bulle skulle smaka. Det var dock as gött och fruksalladen står fortfarande i kylen. Bu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig, trött som bara den! Imorgon är det fredag och ridning, sen helg! BAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0