FIXA OCH TRIXA

Tina stack nyss hem för att hon skulle ut och springa. Imorgon kör skolan igång på riktigt. Kan ju berätta för er att jag ska hoppa av C-tyska. Någotsom jag känner känns bra. Eftersom jag har nationella prov detta år så känner jag att jag vill fokusera mer på de ämnena. Jag har redan betyg i 17 ämnen och endast 16 räknas. Men tyskan blir det 18 ämnen och det är ett ämne för mycket.
 
Men iaf. Igår så var jag ju på höstmarknad med kusinerna, moster och min syster. Vi gick runt, åkte en karusell och jag och elin köpte marknads nougat som jag äter just nu.(!) Jag brände mig även på axlarna. Vi åkte till örsholmen för att bada efter det.
Sen när jag kom hem så svarade jag på lite mejl innan jag och Tina cykla ner till fryken och tog sommarlovets sista dopp.
 
Nu ska jag göra några tidsinställda inlägg åt er! Sen ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. Jag hade tänkt minst två avsnitt av DH.
 
En fullt serriöst bild från min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0