Vad hände med vädret?

Jag och Maja vaknade 20 i nio i morse och ser att det snöar?! Vi lägge roch oss tittar på film, äter frukost och vid kanske 10 ser jag att det har kommit rätt mycket snö. Det var stora flingor som föll ner från himlen. Men som tur var håller allt på att smällta.

Igår kväll var iaf jätte mysigt. Vi åt fläskfilee, potatisgratäng, vienetta, chips, popcorn, ost krokar osv. Maja och jag visade även att vi kunde slå systrarna i Vilda gester. Sen så gick Maja och jag och la oss i min säng och kollade på A Walk To Remember. Superbra film som jag rekomenderar, även fast jag inte såg på hela eftersom båda somnade.

Imorgon kommer kusinerna, moster, magnus och morfar hit och firar påsk. Det kommer bli roligt.
Uppdaterar mer sen!


Några bilder från förra påsken. Då solen sken och man gick i kortbyxor och linne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0