Såhär blir det!

Q:Vad tycker ni om den nya headern?
Jag tycker iaf om den. Har dock en annan header som jag också vill testa på. Men jag kör såhär ett tag. Gör den kanske möjligtvist lite smalare.

Imorgon så ska jag va med Tina igen. Jag antar att vi ska hålla på massvis med våran blogg. Jag ska även göra något lite speciellt, eller speciellt och speciellt men testa en grej men mer om det imorgon! 
Sedan på kvällen ska jag till Olga på tjejkväll och sedan sover jag där. Jag vet inte riktigt vilka som kommer över men jag vet att det blir kul! Jag tar såklart med mig kameran.  
Nu ska jag nog gå och kolla på några avsnitt tbbt. Hoppas ni haft en bra fredag.

Bild från we♥it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0