Påskjoggen

Imorgon på påskjoggen ska jag och några i klassen klä ut oss till bongård. Några är kycklingar, jag är bonde, nån är katt osv. Har packat klart alla saker till imorgon och jag tar med kameran eftersom jag tror det kan se rätt roligt ut! Sedan hejar jag stort på Ida Hjalmarsson och Hanna Käld som ska tävla om första platsen. Det kommer bli en hård kamp mellan tjejerna.

Iaf. Urn nedsättningen var jätte fin. Perfekt Väder, varmt i solen. Precis som mormor skulle vilja haft det. Sen åt vi glasstårta, kakor och annat kaffebröd. När vi åkte hem runt kvart i fyra firade vi pappa. Och efter det åkte vi hem till farmor och åt macka, tårta och kärleksmums! Så efter det var jag propp mätt!

Just nu sitter jag och äter lite giant corn. Jag tror de är gamla för dom är superhårda, men jag och mamma köpte dem precis från affären.
Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommer vi se ut såhär imorgon eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0