4 APRIL

Idag är det faktiskt pappas födelsedag. Min pappa är någon jag beundrar och ser upp till. Pappa är rktigt rolig och vågar bjuda på sig själv. Skulle inte kunna byta pappa mot allt guld i världen! 43 år.

Det är även farmors födelsedag idag. Vilken present hon fick för 43 år sedan. Farmor är också en person jag beundrar och önskar jag kunde vara som.  Hon bakar som en ängel och kan alla recept i huvudet. Om jag ska nämna några saker som är gudomliga är det våfflorna, kärleksmummsen och bullarna. Kan äta hur många som helt! Hon är pigg och alert och kommer med nybakt stup i ett. 69 år.

Jag älskar båda två lika mycket och jag hoppas dom förstår det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0