Tv pucken!

Helloj. Jag kan ju börja med att säga att vi alla borde skänka våra tankar till Stefan Liv och hans familj. Tragiskt det som hände!

Men sen så jag kan fortsätta med att säga att vi slapp biologin bara för att se på hockey idag. Det är nämligen tv pucken och en från min gamla klass, Alexander Anderberg, är med och spelar b.la. Och sen efter skolan plockade jag lite äpplen och sedan åkte jag ner dit igen, alltså till ishallen, men Clara, Tina och Sandra och vi var där till ungeför 10 över åtta. Sen blev det för kallt!
Imorgon så är det matte dag på höjda och vi börjar 10. Härligt med sovmorgon. Och efter det ska jag till ishallen och kolla på mer hockey och senare på kvällen blir det yoga.


Så sjukt snygga skor, ett par sånna drömmer man om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0