Torsby marten!

Hellu. gick upp halv nio idag för att göra mig iordning för att dra till torsby marten runt halv tio. Tina hänge med också. Vi hade super kul, både dit, under tiden vi gick där, och på hemvägen. vi gjorde även ett stopp i Lysvik, där farmor och farfar var i stugan. Sen när vi kom hem så gick Tina, och jag cykla, ner till ishallen och kolla på den sista plaserings matchen. Sen åkte vi hem innan sju och jag hanmnade här. Skräll!

Kollade in Isabel Adrians blogg för ett tag sen. Jag blev helt fast! Herregud. Också kollade jag in forever21. Har aldrig varit inne där och kollat kläder men kände för det. Jag hittade direkt två stycken über snygga plagg!

 

Gillar den till höger mest! Skulle jag verkligen kunna glida runt i i vinter. Snälla mamma?!♥ De kostar ca 200 kr styck, ca 20 €.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0