Tandställning?

Hejsan, Jag har inte bloggat på några dagar och min anledning var att jag hade idag. Jag anar att det gick hyfsat bra asså. Kändes så när jag lämnade in provet.
Just nu sitter jag och kolla på The Real Housewives of Nev Jersy. Dom är rätt pantade om jag få säga så. JAg har även huvudverk och tänker unna mig lite glass med oboy pulver på. Senare ikväll så är det yoga. Jag hoppas att värken i huvudet går över, fast annars går jag ändå.

Jom nu kanske ni börjar undra lite om rubriken? Jo det är så att äntligen ska jag få tandställning. Det är ju inte något jag ser fram emot men jag vill få fin aoch raka tänder. Den 19 oktober ska jag börja med att röntga och ta avtryck av tänderna.


Bandstarter - Popsicle

The Lazy Song - Bruno Mars

25 - Oskar Linnsros

Lilla Lady - Daniel Adams Ray


Ni får även några bra låtar av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0