Studie dag.

Åh hejhej! Gud vad gött det var med studiedag idag då. Dock var det surt väder ungefär hela dagen, så Tina och jag såg mest på tv och gjorde franska läxan. Vi skaffade även en blogg tillsammans. Klicka på bilden för att komma til bloggen. Summo.blogg.se. Summo betyder de bästa på latin, om ni undrar.




Sen för ett tag sen så åt jag mat. Våfflor blev det, mums! ♥ Efter det gick jag och tog ett långt varmt vbad och sen hamnade jag här. Om ca en timma är det Svenska Hollywood fruar. Det får vi inte missa. ;) Jag ska nog ta mig lite vindruver till det också. Imorgon vet jag inte om det blir någon bloggning, eftersom jag har träning och jag måste läsa. Vi får se annars så hörs vi på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0