Stamp on the floor

Tjenare! Skoldagen gick ju hyfsat snabbt. Dubbel pass musik på morgonen, yatzy på matten, 20 min svenska, gympa och slöjd.
På ridningen idag så skulle vi egentligen ha hoppning men vi skjuter upp det till nästa vecka. Vi arbetade med bommar ist. Det var också världens gulligaste lilla kille med i vår grupp och testade på. Han måste ju vart 9, 10? Åh herre gud.
Jag fick rida Loket. Det gick väldigt bra. Jag hade lite svår i början med vägen till bommarna men jag förbättrade mig i slutet.

Imorgon blir det att åka in till stan och fira kusin vittamin. Sen så får vi se vad det blir på söndag? Kanske ser om Sofia vill hitta på något.. Fast nej, nu kom jag på att jag är tvungen att städa. :(


Gosig grannkatt sen i våras ♥

Kommentarer
Postat av: emma

sv, sluta jag tycker han är snygg :(

2011-09-23 @ 22:14:43
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0