Poppisar nästa!

Haft en helt okej dag idag. Vaknade, helt självmant, vid nio. :O Gick upp och la mig framför tv:n med en rostad macka och kolla Phineas och Ferb. Det gillar vi! Sen gjorde jag iordning mig och plockade lite i rummet. Sen la jag mig framför tv:n igen och kollade på idol repriser. Sen vid halv tre plattade jag håret och sen begav hela familjen in till stan. Först handlade vi åt mormor, köpte present till Emma och sen åkte vi till kusinerna. Hon fick ett presentkort på 300 och en Eric Saade affisch av oss. Affischen valde jag ut med omsorg. Väl hos kusinerna åt vi pizza och sen så gick vi ut och spela fotboll, vollyboll och lekte någonting som hette hajen. Sen gick vi in, fikade och spelade lite ps2. Sen så var det dags att åka hem. Vi kom vell hem runt halv nio och jag satte mig här. Nu ska jag dra och göra lite popcorm. Imorgon blir det att städa och sen så ska jag hitta på något.


Den saknade missen får stå för bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0