Mattedag, hockey, träning, skoskav.

Hejhej. Idag hade vi ju matte dag. Att det skulle ta tre jäkla timmar att gå 5 km. Åh vad träligt det var! Men det ända jag kan glädja mig åt är att jag fick en mjölkchoklad av mammi.♥ Men efter det drog jag, Tina, Clara och Sandra ner till ishallen och kolla hockey. Dör var även Ronja, Alva, Fufu, Linn och Simon. Och Anderbergs urgulliga lillebror, Stoffe, som är 7 år. Sen åkte jag hem halv fem, bytte om och drog till Maja och vi begav oss till yogan. Rikgitt häligt att träna. Sen efter det duscha jag, åt och åkte ner till ishallen igen och mötte upp Clara, Tina, Sandra och Olga. Sen ungeför åtta åkte vi hem, jag gjorde lite franska och sen hamnadejag här. Ska snart gå och packa en gympaväska och sedan ska jag pyssla om mina fötter. Jag så skoskav efter mina gröna converse. ¨

Imorgon är det skola, ridning och efter det ska jag på en planeringsmatch, ishockey..

 
Snygg bild från i våras på mina och tinas converse. Mina är de gröna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0