Loket

Åh. Äntligen idag så var det ridning. Det är nog den bästa tiden på veckan när vi åker till stallet. Idag så fick kag rida en häst som heter Loket. Jag har aldrig ridit honom men nu tyckte Cissi (stv?) att det var dags! Åh det var jätte rolgit. Han är mycket piggare än Elsa och Ballad och mycket lätta att få igång så det var en omväxling.
Sen så hade det kommit en ny häst till stallet. Ramona. Det roliga är att vi köpt henne från bellevue, 4h. Där alva och Julia i min gamla klass red. Det roliga var att jag kände igen hästen men jag var inte helt säker på att det var hon, men det var det!
Nej nu ska jag ta mig lite potatis chips. Ha en fin helg också får vi se om jag bloggar imorgon.

 Loket. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0