Konfa

Tjo fräs. Finns inte så mycket att skriva om själva skolan idag så jag hoppar över den biten. Men när skolan var slut var det dags att cykla till kyrkan för att gå på konfa. Idag såg vi på film. Evan den allsmäktige. Jag har försökt sett den några gånger men har alltid lyckas somna. Men den här gången höll jag mig vaken, chockad vart jag ärligt talat. Sen så fick vi även en packlista och information till lägret som är nästa helg. vi åker tillsammans med lördags gruppen och boda gruppen. Det ska bli kul!

Ahjuste! Efter konfan så var det någon som hade en orm med sig, asså en som "jobba" där. Lars hette den. Den mysigaste lilla varelsen jag någonsin träffat! Vi fick hålla den, gosa med den och ha den runt halsen. Jag tog kort, men jag är inne på den stationära datorn nu så jag kan inte ladda över, men jag lovar att den kommer en bild så att ni tror på mig! ;)

När jag kom hem så duschade jag, eftersom jag tar skolfotto imorgon halv nio på morgonen, kul. Jag kommer ha påsar under ögonen och se mega trött ut! Usch!!!! Sen efter det så kollade jag iaf på idol och gjorde läxa. och för ett tag sedan gjorde jag faktiskt lite yoga. Nej nu ska jag gå och borsta gaddarna, lägga mig och läsa och sedan sova. Jag vill vara hyfsat utvilade imorgon när jag vaknar. Jag ska även berätta vad jag köpte när jag var i stan i måndags med Tina och Clara i något inlägg framöver, för jag hoppas jag har nämnt det?


Bild från skolavslutningen i 6:an, gud vad vi grina! Älskade 6c ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0