Godmorgon?

Blev klar en halvtimma före jag skulle åka till Clara och hade verkligen ingenting att göra så jag satte mig här. Jag spelade i och för sig gitarr, men elin, som har sovmorgon, kom upp, var sur, och sa till mig att sluta.

Jag hoppas iaf att ni har kollat in Tinas blogg, jag tror att hon skulle bli jätte glas om det visade sig att hon hade en del läsare. Nej nu slänger jag in några outfitbilder och kollar lite bloggar, sen drar jag. Jajuste! Jag och Clara ska till Boda och testa på att träna i deras fotbolls lag ikväll, så det blir troligtvist inge bloggning efter som jag har franska läxa också.

 


Jeans/H&M Topp/Gina
Sov i flätor inatt, så idag kör jag på vågigt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0