A

Hellu! Idag så fick jag göra franska provet och gissa vad? Jag fick ett A! Jag var faktiskt sjukt stolt som bara siktade mot ett C. Sen så slutade ju halva klassen, vi som inte har teknik denna termin, tjugo i två. Gött.
Jag var med Tina idag efter skolan. Vi gick och plocka äpplen och sen så gjorde vi läxor resten av dagen. MEn vi gjorde det så det blev kul. T.ex. när vi öva på so:n så spelade vi in ett tv program och när vi övade gloser så gjorde vi charader. Man lärde sig faktiskt. Och efter Tina gick hem så åt jag våfflor till kvälls mat. När jag hade ätit tänkte jag sätta mig framför datorn, men när jag hade fått igång den kom farfar och Sackarias så då kunde jag ju inte sitta framför den. Nej nu måste jag gå och packa min gympaväska och skriva igenom gloserna för sedan är det ju Hollywood fruar, det får man ju inte missa!


Kommentarer
Postat av: emma

jag har fortfarande g, vg & mvg :ddddddd

2011-09-19 @ 22:23:22
URL: http://emmalouuise.blogg.se/
Postat av: Tina

duktiga lilla Tilda! :D

2011-09-20 @ 19:02:33
URL: http://tinzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0