utan dina andetag

Mamma väckte mig 5 min innan jag skulle gå upp imorse, jag blev sur, dagen fick en dålig start. Sedan när jag kom till skolan och träffa alla underbara vänner blev det bättre. Fysik provet gick nog rätt bra också. Då blev jag också gladare. Efter skolan var jag med Clara. Haha, det gjorde mig sjukt glad. Sen när jag kom hem, för Clara skulle till banken, så städade jag. Mindre roligt men mitt rum blev rent och det gjorde mig glad. Nu ska jag snart gå och duscha och sedan lägga fram kläder till imorgon. Om jag gör det kan jag ta det lugnare på morgonen, se extra mycket på vakna med the voice som gör min dag. Efter det ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på debatt klockan tio. Och nej, jag är egentligen inte intreserad med det är om 15 års gränsen på Breaking Dawn Del 1. Jag hoppas verkligen dom ändrar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0