Snygg-Tina

Tjoflöjt. Detta inlägg tänkte jag tillägna min kära vän Tina. Eftersom det är henne som jag tillbringar mest tid med av mina vänner så tänkte jag: varför inte? + att jag är riktigt uttråkad. Och + att jag va med henne idag. (a)

Ja, varft ska vi börja? Tina, du flyttade väll hit i tvåan om jag inte minns fel? Då bodde du hos din mormor ett tag innan ni flyttade till huset brevid oss. Om ni inte hade gjort det undrar jag verkligen vart vi hade vart idag? Jag vet inte riktigt i vilken klass vi hittade varandra, 3:an eller 4:an? Hursom helst ör jag verkligen superglad för att vi gjorde det! Det jag minns mest är alla våra somrar och alla våra konstiga och helt awesoma lekar. Mat Tina och Tilda, Spioner, Ashley osv! Vi ska ju inte gå in på hur dom var, men galna var dom, fast inte på ett dåligt sätt. Sen har vi ju haft våra tider då vi tjafsa hela tiden. Om varenda lilla grej. Men ändå satt vi och skratta ca  en halv timma efter. Vi har liksom aldrig kunnat blivit ovänner. Och det hoppas jag vi aldrig blir.
Alla våra skrattanfall och allt vi har gjort. Som den gången du ramla i skolan och vi skrattade minst en kvart utan att sluta. Ja jag ska nog inte berätta mer? Haha! Och PUT! PUT, PUT, PUT! Det ordet kommer spöka oss för all framtid.
Vi har några år bakom oss men minnst 1000 minnen! Och jag hoppas det blir många mer år i framtiden och minst lika många minnen till. Jag älskar dig Tintin, du är en av de bästa pch kommer alltid att vara. Den galnaste, knasigaste, den med de sjukaste ideerna, den snyggaste snyggingen, den bästa jogging kompisen och min gud. (Jag lovar er att om jag inte hade skrivit det sista och Tina hade läst det tills imorgon så skulle det blivit en kittelatack i a-ingången och jag vill INTE riskera detta)













 







 





 

 
Ja, ni fick rätt många bilder sådär på Tinzan. Gamla arkiv bilder som ni säkert har glömt bort. Jag ursäktar att jag är med på 4 av dom men det får ni leva med! Sen var det några nya bilder också. Nu kommer nog Tina hata mig för detta men jag älskar dig ändå. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0