Smycken

Dagen idag kan bara beskrivas med ett ord: Snorig. Har verkligen vart snorig hela dagen, super jobbigt. Flög påmig en äcklig snr bakterie inatt. Så jag får antagligen passa joggingturen med Tina imorgon eftersom jag inte kan andas med högra näsborre. Konfirmationen idag var rätt dryg. Vi hade familjegudstjänst. Vi var med och hjälpte till på den. Jag och några andra läste en tex. Helt okej. Men sen sjöng vi psalmer, dör träligt!
Sen när jag väl kommit hem fick jag sätta mig och plugga till ett fysik prov och även engelska gloser. Sen runt nip satte jag mig vid datorn. Har kollat på lite smycken jag gärna vill beställa! Det är Elins kompis syster som gör dom, sjukt fina! Hittade mig några favoriter. Tidiga födelsedagspresenter till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0