sitter här och rötnar bort..

Wow, 3 inlägg, på en dag! Grattis till mig själv.
Sitter här och rötnar bort. Jag skrev ju att jag skulle se på gossip girl men det är så kallt i mitt rum så jag orkar inte ligga där. Och inget istee blev det. Och till råga på allt åkte Elin till Anna och sover där. Tina är hos sin mormor och Clara är putts väck? Nä men hon fifrar säkert sin födelsedag idag så.. Jag är sådär lite forever alone. Och det blir inte bättre med att jag har träningsverk sen igår och att mina älskade koss hörlurar♥ håller på att gå isönder. :( Gjorde mig nyss popcorn iaf och hällde upp i min favorit skål. Då blev kvällen genaste lite bättre. Fast inte mycket med tanken på att jag inte druckit istee på 2 helgar nu. :( Jag får mig ta och hämta ett glas med coola, även fast jag inte är sugen på det. Jag har fortfarande lite ont i fingertopparna, men det har defenitivft förbättrats sen tidigare. Nej nu tänker jag lägga upp bilder från tjejkvällen. Det blir inte så många för jag orkar inte det, men bättre än inget.

 


Födelsedags barnet. Grejerna på bilden är från Hanna Kälds smarta fjortis kit. ;)

 

 



 

 


Tina bah: OMG, VAD GÖR HON!???!?!?!?!?!?! ÄCKLIGT!!

 


Jag har över 150 bilder så jag tog bara några. Om ni villse mer kan ni ju kolla på facebook. Matilda Johansson, Calra 14 bast! Där har jag lagt upp nästan alla.
Vi avslutar med en urgullig bild på Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0