Sa du sten?

När jag kom till skolan så hade vi två timmars rast, inställd musik. Hade fysik och tyska prov, sen slutade jag. Softa dag. Efter skolan så kom mamma och hämta mig. Jag satt och töla ett tag i köket innan jag begav mig ut till vardagsrummet och den älskade soffan. ♥ Sen runt tio i fem så drog jag och mammi in till bergvik för att möta upp moster+kusiner och handla åt mormor och morfar. Vi kom hem runt fem över sju, nå hade vi varit hos mormor och morfar ett tag också. Gjorde läxor och sen vet ni ju vart jag hamna. Nu ska jag iaf gå och äta kvällsmat. Kyckling. Mumma! Jag har ju även ändrat i bloggen. Inte helt nöjd med bakrunden än. Ska försöka hitta någon annan. Men den här får duga tillsvidare!


Min absoluta favoritbild på tinz!


Kommentarer
Postat av: -

man ser inte vad det står ?-.-

2011-10-19 @ 22:48:54
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0