Pys mys

Red förut. Gick helt okej. Fick Ballad. Han var rätt pigg och lyssnade inte riktigt så bra som han skulle kunnat. Men men. Vi red barbacka och han är nog en av Sveriges skumpigaste hästar. Nu taggar jag träningsvärk hela helgen.

Sen så kommer Tina hit. Vi myser och kollar på Idol. Och skrattar och pratar om allt mellan himmel och jord. Får se hur länge hon stannar.
Sen imorgon åker mamma och moster till Göteborg och ser på 40+:arnas och dom som inte är 40+:ares svar på Håkan Hellström, Tomas Ledin. Så det blir jag, Elin och pappa i helgen. Får se om jag orkar mig till att göra ett tidsinställt inlägg till imorgon.. Hare chill och bli feta, ciao!


Mys pys bild på Carolas kattungar sedan i somras. Undra hur stora dom blivit nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0