Överraskade?

Att jag gör 2 inlägg på två dar är inte dåligt. Haha!

Idag så kan jag berätta att jag varit på konfa. Det var helt okej idag, vi såg inte på film utan fick biblar, lärde oss att slå upp i dom osv. Sen när jag kom hem så åt jag och kollade på tv och efter det vare bara att plugga, plugga, plugga inför ett fysik prov jag har imorgon. Jag känner mig rätt förberedd och klarar nog de flesta frågorna. Imorgon är det även yoga! Sista gången på denna period. Nästa period börjar nästa vecka och Maja och jag ska ta en fortsättningsgrupp. Vi får vell se hur det går imorgon med tanken på att jag är tät i näsan.

Sen kan jag ju nämna att jag längtar och taggar tills på fredag för då ska jag och några andra på tjejkväll hos födelsedags barnet Clara Olsson som fyller år då. En av de skönaste och bästaste tjejerna!




Snygga brudar bjuder på snygga bilder, jaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0