Om sanningen ska fram,..

Så är jag inte inne på datorn allt ofta. Typ inte ens 1 gång i veckan längre. Har inte tid och pallar inte eftersom jag kan kolla saker som bloggar och fb på mobilen. Jag har ofta huvud värk, det gör ju saken också bättre. Jag är trött på min design men absolut är jag trött på min header, den suger smällt isglass som har blivit varm. Får nog fråga Tina om en fotto dag någon gång. Inget intressant har jag att skriva häller. Men jag bloggar väll som fort jag kan.

Jag kan ju börja med att skriva att konfa lägret var super! Jag, Clara, Tina och Sandra delade rum. Jag somnade först hela tiden. Haha, skräääääll!

Sen kan jag berätta att idag har jag varit med Tina, vi skrattade mycket.

Sen kan jag berätta att jag har huvud värk.

Nej nu pallar jag inte att skriva mer. Hoppas ni har en lugn veckan utan många läxor eller vad ni nu gör? Tack och hej, leverpastej.


Så här såg jag ut efter Tina gnuggat en kudde i mitt hår ett tag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0