I bet they never felt the way we felt

1 vecka kavr tills jag fyller år, vi börjar räkna ner på bloggen.
Idag så hade jag musikprov i skolan. Gick faktiskt helt okej. Satte inte sången perfekt men det var faktiskt ett gitarrprov så. Sen på matten lyssnade vi på min och Claras pepp lista och på svenskan så tävlade klassen i fem ämen. Mitt lag, team biatches, som beståg av mig, Clara, Ilham, Fanny och Therese van! Vi kan ju inte hjälpa att vi är så jävla bra. Haha. Sen på gympan hade vi cirkelträning, jobbigt som satan och sen efter det var det bara slöjd kvar. Sen gick vi på lov! Chhiiiill! Efter skolan avr det ridning, eller teori. Vi gjorde lite saker och när jag kom hem tog jag mig ett varmt långt bad.
Nu ligger jag här i soffan med datorn i knät, fötterna på bordet och inväntar idol. Jag läser på alla andras bloggar att dom ska på massor av halloween saker och själv stängerjag in mig, forever alone, på rummet. Imorgon så hjälper jag till på spökkvällen i stallet på kvällen och firar halloween där iår. Annars får vi se vad jag hittar på.


efter som det är halloween imorgon bjuder jag på en jättefin, verkligen, picnikad bild med temat halloween. Erkänn, ni älskade den.


Kommentarer
Postat av: TINA

Hej! Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse# där så börjar jag följa dig! :)



btw: höll på att skita ner mig så läskig bilden var!:(:(:(:(:(

2011-10-30 @ 14:25:04
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0