höst.

Tjoho! Nu är det verkligen höst. Så himla fint ute. Jag och Tina var ute och fotade tidigare idag och gud vilken höst faktor det blev på bilderna.
Sen så smällde jag även i fingertopparna hårt som satan i en tjock gren så jag har tappat lite av känseln och det gör verkligen svin ont när jag skrivier men det går vell över, förhoppningsvist.

Tjejkvällen igår var verkligen toppen! Ska nog ta och lägga in ett fåtal sen. Jag orkar inte lägga ut så många. Ridningen igår var också helt suverän. Vi red barbacka och tränade sisten och balansen.Jag hade Loket som var supergo! Det gick superbra, förutom att jag glömde att peta upp tå lite. Han blev lite pigg efter vi hade gjort några galopp fattningar men jag saktade ner och fick tag i honom igen.

Ikväll ska jag ängna mig åt att försöka få mamma att åka och köpa istee åt mig, käka popcorn, tömma min datorn (lägga över bilder, musik osv på den externa hårddisken), ändra lite i bloggen ny header kanske? ;), kolla gossip girl och bara chillää! Jag hoppas att vara klar med tömningen av datorn innan maten.
Nej nu får ni ha en chill lördags kväll, ciao!

 

 

 


höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0