från och med nu

Usch. Idag så var det den oefterlängtade coopern. 400mx5 varv. 2 km är ju egentligen inte så mycket men det känns så otroligt långt när man springer där. Försämrade mig med 20 sekunder, men jag tar förhoppningsvis igen det till våren. Det var ju rätt pissigt väder också, så jag skyller på det.
Förutom coopern har dagen varit rätt bra. Rätt chill dag, inget speciellt jobbigt har hänt.
När jag kom hem så var det bara att sätta sig och plugga till ett tyskaprov som jag har imorgon och inte hade pluggat till. Som tur var har vi ju haft allt i läxor och sånt så det gick rätt lätt. Sen så har jag också övat engelska läxan också. Egentligen skulle jag har prov imorgon, som jag tror jag har nämnt, men jag ska till tandläkaren tjugo över tio och åker in med tjugo över nio bussen så jag tar mig en förtjänad sovmorgon. Ska röntga och ta avtryck av tänderna. Inför tandställning. Spänt.


En bild som Victor tog påväg till konfa lägret fick det bli! Har ju endast en mapp bilder kvar på datorn som snart ryker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0