Yeah, yeah, yeah

Jag hoppades att ingen missade att det var 11/11-11 11.11 idag. För det gjorde inte jag iaf! Men dagen vart rätt chill iaf. Och på ridningen gick det super. Jag red Loket, barbacka. Han blev superfin i galoppen. Nu sitter jag här och väntar på att idol ska börja igen. Hoppas Amanda P åker ut. Hon var kass idag, enligt mig. Amanda F där emot rocka! Som vanligt. Imorgon så ska jag på kalas(eller vad man nu ska säga) med cirkustema hos Maja Fager. Då är det meningen att man ska klä ut sig och Tina och jag kommer vara så snygga! Lägger ut bild i övermorgon. Får se om jag jag bloggar imorgon. Ciao.


Dessa snyggingar äre som pumpas ur högtalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0