Stavfel

Ja, nu tänker jag ta och förklara varför jag skriver så himla många fel i bloggen. Jag är ganska slarvig när jag skriver och jag stavar som en kratta och då och då kan jag ju sätta en bokstav helt fel osv. Bara så ni vet. Jo jag skrev ju tidigare idag att ni skulle få se en bild på tröjan jag köpte i stockholm men mammis iphone ville inte ladda upp bilderna och jag hade inte tid att ändra och krångla i texten. Hos tandläkaren blev det iaf bestämt att 3 januari så sätter jag in tandställning på de övre tänderna och sen får jag vänta och se om jag kan ha nere. Jag har nämligen en sär mun och för liten överkäke. eller ja, det var något sånt. Och på konfan såg vi på film om hur vi har förstört vår jord, men jag råkade somna... Nu ska jag göra franska läxan en gång till och sedan ta mig något kallt kallt att dricka. Jag är varm som en bastu! Fattar inte varför?! Jag hoppas jag inte blir sjuk för jag ska ju på gustjänst på söndag och även sjunga då. Och sen orkar jag iten med att vara sjuk. Jaja.. Imorgon kanske jag ska iväg och träna så förvänta er inga långa fina inlägg utan stavfel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0