Ser ni något annorlunda?

Jag har fixat lite med bloggen, som ni kanske ser? Gjort den lite bredare osv. Sen framöver tänkte jag ta och fixa ny, noga header tror jag och kanske ändra till en gråare bakrund? Fast det gör jag fram till jul iaf.
Idag så ska jag bara chilla ända tills yogan börjar vilket den gör tio över åtta. Jag skulle egentligen varit med Tina, men hon hade utvecklingssamtal idag. Jag har det imorgon, men jag tror att det går bra. Känns så iaf. Har inga läxor förutom ett so test i morgon, men jag tror jag kan det mesta? Kanske får ta och läsa igenom det ifall att. Mamma åkte till finland idag så det blir bara jag, Elin och pappa hemma 3 dagar framåt. Mysigt, fast jag kommer sakna mammi. Jag ska försöka blogga minst en gång om dagen, men vi får se hur det blir nu när skolan har börjat. Ciao!


Mysbild som togs i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0